Město Přimda
město dvou moříPřimda

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

3. Pojmenování (název) životní situace

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

4. Základní informace k životní situaci

Na statistické informace týkající se resortu Ministerstva zemědělství (dále též "MZe") má právo každý, kdo o ně požádá.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O statistické informace mohou žádat:

  • rozhodovací subjekty (zastupitelské sbory, vláda, orgány státní správy a samosprávy),
  • podnikatelská sféra,
  • vědecké a výzkumné instituce,
  • výchovné a vzdělávací instituce, studenti,
  • nejširší veřejnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Statistické informace pochází ze zjišťování prováděných MZe - viz ediční plán na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.
  • Jedná se o statistické informace nad rámec statistických informací dostupných na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Doručte na Ministerstvo zemědělství žádost o informaci elektronicky, poštou či osobně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na Ministerstvo zemědělství, odbor 3040 - zemědělské statistiky a informací, v úředních hodinách.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny. V písemných žádostech podaných na Ministerstvo zemědělství doporučujeme uvést plnou adresu žadatele za účelem doručení písemností. Žádost musí být srozumitelná, nesmí být formulována příliš obecně.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • Vytvořené statistické informace za úplatu ve výši nutných nákladů souvisejících s pořízením kopií a s odesláním vytvořených statistických informací.
  • Další statistické informace na základě smlouvy za cenu stanovenou dohodou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: info@mze.cz.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.03.2003

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download

Překlad (translations)

Plánované odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Poruchy a závady

Zjistili jste závady na městském majetku jako jsou poruchy místního rozhlasu, veřejného osvětlení, rozbitá silnice či chodník?

Informujte nás o tom!

Kontaktní formulář pro nahlášení poruch najdete zde.

Aktuální počasí

dnes, neděle 8. 12. 2024
sněžení 2 °C 0 °C
pondělí 9. 12. déšť se sněhem 2/0 °C
úterý 10. 12. zataženo 1/0 °C
středa 11. 12. polojasno 0/-4 °C

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

ČEZ odstávka

ČEZ Odstávka

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.