Partnerství měst Přimda a Pfreimd
Zpravodaje z Pfreimdu
Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě
3. Pojmenování (název) životní situace
Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě
4. Základní informace k životní situaci
Na statistické informace týkající se resortu Ministerstva zemědělství (dále též "MZe") má právo každý, kdo o ně požádá.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
O statistické informace mohou žádat:
- rozhodovací subjekty (zastupitelské sbory, vláda, orgány státní správy a samosprávy),
- podnikatelská sféra,
- vědecké a výzkumné instituce,
- výchovné a vzdělávací instituce, studenti,
- nejširší veřejnost.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
- Statistické informace pochází ze zjišťování prováděných MZe - viz ediční plán na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.
- Jedná se o statistické informace nad rámec statistických informací dostupných na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Doručte na Ministerstvo zemědělství žádost o informaci elektronicky, poštou či osobně.
8. Na které instituci životní situaci řešit
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Obraťte se na Ministerstvo zemědělství, odbor 3040 - zemědělské statistiky a informací, v úředních hodinách.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Žádné dokumenty nejsou stanoveny.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny. V písemných žádostech podaných na Ministerstvo zemědělství doporučujeme uvést plnou adresu žadatele za účelem doručení písemností. Žádost musí být srozumitelná, nesmí být formulována příliš obecně.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
- Vytvořené statistické informace za úplatu ve výši nutných nákladů souvisejících s pořízením kopií a s odesláním vytvořených statistických informací.
- Další statistické informace na základě smlouvy za cenu stanovenou dohodou.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: info@mze.cz.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.