Město Přimda
město dvou moříPřimda

Stížnost na školu nebo školské zařízení

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost na školu nebo školské zařízení

4. Základní informace k životní situaci

Česká školní inspekce v oblasti své působnosti prošetřuje stížnosti na školy nebo školská zařízení a výsledek šetření předává zřizovateli školy k dalšímu řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Postupujte dle popisu v bodech 07 až 12.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Stížnost zašlete poštou, technickými prostředky sloužícími k přenosu dat nebo ji podejte osobně.

O ústní stížnosti sepíše příjemce zápis a předloží jej stěžovateli k podpisu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na inspektorát České školní inspekce příslušný dle místa školy nebo na ústředí České školní inspekce.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Obraťte se na:

  • školního inspektora nebo kontrolního pracovníka na místně příslušném inspektorátu,

  • referenta pro stížnosti ústředí České školní inspekce.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Zřizovatel školy nebo školského zařízení stížnost vyřídí a přijme případná opatření k nápravě.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: posta@csicr.cz.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download

Překlad (translations)

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Plánované odstávky elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Poruchy a závady

Zjistili jste závady na městském majetku jako jsou poruchy místního rozhlasu, veřejného osvětlení, rozbitá silnice či chodník?

Informujte nás o tom!

Kontaktní formulář pro nahlášení poruch najdete zde.

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 28. 3. 2024
slabý déšť 6 °C 4 °C
pátek 29. 3. oblačno 13/1 °C
sobota 30. 3. zataženo 14/4 °C
neděle 31. 3. slabý déšť 13/4 °C

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

ČEZ odstávka

ČEZ Odstávka

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.